mandag den 24. august 2015

Anerkendelse

Nu hvor der har været omtale i aviserne og der kommer flere følgere på facebook, eller folk som ser mine opslag, så er det jo kun naturligt at flere genkender mig.

Her til morgenen oplevede jeg at blive råbt efter og standset på fortovet for at blive lykønsket med bogudgivelsen. Og flere i den by, hvor jeg bor, har da også været henne og sige tillykke til mig.

Det føles lidt underligt. Når man sidder og skriver sker det jo alene. Man har et ønske om at blive udgivet, så andre kan blive underholdt af de historier man finder på. Det man ikke tænker så meget over er omtalen. En ting er at aviserne gerne vil skrive om en og bloggere gerne vil anmelde ens bog. Det er mega fedt. Og mange tak for det :-) Men hvor føler man sig også særlig, når folk fysisk kommer hen til en for at give et klap for skulderen og sige at de glæder sig til at læse næste bog.

Jeg kan kun sige, tusind mange tak til alle jer, der allerede har budt mig velkommen som forfatter. Jeg er overvældet, glad og rørt. Det er fantastisk. I er fantastiske. Og jeres humør smitter meget af på mig. Det giver mig lyst til at forsætte med skrivearbejdet. Så tak for jeres støtte og opbakning.

God mandag til alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar