søndag den 9. april 2017

Teaser på nyt projekt

Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg er i gang med et nyt projekt. Faktisk har jeg arbejdet på den on off i over tre år. Jeg begyndte at skrive på projektet sideløbende med at Lygtemandens datter blev til en bog. Det helt store ønske er selvfølgelig at denne ide også bunder ud i en udgivelse, men det må tiden vise om den gør.

Rul lidt længere ned for at få en lille teaser ;-)



En gruppe russiske forskere udvikler et supergen som i teorien skal give mennesker styrken til at kunne forvandle sig til og fra ulv. En evne man er svært interesseret i til brug i krig, hvor sådan en soldat vil kunne snige sig uset igennem fjendens linjer. Desværre mislykkes det forskerne at skabe den perfekte soldat. De testede personer har et dyrisk instinkt og er tæt knyttet til fuldmånen. Projektet nedlægges og alle spor slettes. Næsten alle. Genet slipper ud i offentligheden.

Niklas er ikke mit rigtige navn. Jeg blev bidt allerede som tiårig. Min mor døde for at beskytte mig fra det væsen, som ville have dræbt mig. Jeg lever i skjul. Jeg har rejst fra land til land og brugt ulveaktiviterne som dække for mine gerninger. Det at ulven genindvandrede til Danmark har gjort at jeg nu befinder mig her. Jeg tager mig ikke af de mange rygter der florer om min person. For det meste holder jeg mig for mig selv. Lige indtil Katarina kom ind i klassen.

Min verden bliver vendt op og ned. Hun vækker følelser i mig, som jeg ikke troede jeg ville føle for et andet menneske. Jeg ved det er farligt at holde af en anden, men det er ikke min eneste bekymring. Min sjæl er plaget af en fortid med vold og hvis nogen finder frem til min sande identiet er jeg så godt som død.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar