onsdag den 18. oktober 2017

5 ting om mit eventyr

Denne gang vil jeg dykke lidt ned i mit eventyr og fortælle dig om 5 ting/facts om, Eventyret om Sne.

5 ting

Eventyret om Sne

1. Jeg så konkurrencen om vintereventyr hos Dreamlitt, og jeg elsker vinter, det er så magisk, men havde ikke nogen idé. Ikke før jeg stødte på en græsk myte.

2. Fra idé til færdig skrevet eventyr gik der ca. en uge.

3. Min første tanke, da jeg læste myten om græske guder og væsener, og om hvordan sne blev skabt var, om jeg ikke kunne dreje det hele over i noget med prinser og prinsesser.

4. Mine børn har været med til at bestemme et vigtigt ellement i eventyret. De ville gerne have feer med i historien og det kom der 😉

5. Nu hvor det hele er skrevet ud fra en græsk myte har jeg ladet pegasusser indgå i fortællingen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar